NAMING - POCZĄTEK PRACY...
Klient zwrócił się do nas z zadaniem: stworzyć nazwę dla firmy. Prostą, jednoznaczną w wymowie, z wolną domeną .pl. Firma o charakterze doradczo-inwestycyjnym. Prestiżowi klienci, typowe B2B. Efekt - nazwa: RELATO. Relato to nazwa blisko związana z relacją. Referowanie, relacjonowanie. Zależność między dwoma lub większą liczbą podmiotów. Związek. Czyli elementy kluczowe dla tego typu firmy. Tu o sukcesie decyduje bliska relacja doradca - klient, oparta na zaufaniu, autorytecie, zrozumieniu. W procesie wybierania nazwy wzięliśmy pod uwagę ważny aspekt nowoczesności: wolna domena .pl
PROJEKT GRAFICZNY LOGO
Po namingu - przyszła pora na projekt logo. Całkiem niedawno pisaliśmy o 5 złotych zasadach przy projektowaniu logo - które oczywiście w procesie projektowym uwzględniliśmy. W związku z deklarowanymi wartościami, które mają stać za marką - solidność, prestiż, trwałość - punktem wyjścia do kreacji sygnetu była szyszka dębu. Nazwa Relato przygotowana została biznesową, oszczędną typografią. Jako uzupełnienie całości - slogan. To wszystko w kolorach tworzących wrażenie zgodne z osobowością marki.
Potrzebujesz nazwę dla nowej firmy? Potrzebujesz projekt graficzny logo? Hurt Reklamy z przyjemnością będzie wsparciem dla Twoich działań. Tymczasem zabieramy się za stronę internetową dla klienta - przeczytaj na naszym blogu o 5 kroków do własnej strony.