Strona internetowa - 5 kroków

STRONA INTERNETOWA DLA CIEBIE

Www... dzisiejszych czasach strona internetowa to nie reklamowa ekstrawagancja tylko absolutny obowiązek. Firma, fundacja, galeria, szkoła, instytucje publiczne... Nie ma Cię w Internecie to nie istniejesz! 

Pytania zasadnicze: jak się za to zabrać? Mamy dla Ciebie odpowiedź...

KROK 1: PRZYGOTOWANIE

Kluczowy etap, na którym niezbędne jest skrystalizowanie Twoich oczekiwań i potrzeb. Im więcej czasu poświęcisz na zebranie tej wiedzy - tym mniej niespodzianek czeka Cię w trakcie wdrożenia
  • adresaci - kogo chętnie byśmy na naszej stronie internetowej widzieli?
  • charakter strony - wizytówka internetowy? sklep internetowy?
  • struktura strony - drzewko z menu
  • funkcjonalność strony - formularz kontaktowy? integracja z portalami społecznościowymi? obsługa płatności? specyficzne wymagania?
  • treści
    • dane kontaktowe
    • hasła reklamowe
    • informacje
    • opisy
  • materiały
    • logo
    • motywy graficzne
    • CI
    • zdjęcia
    • przykładowe i referencyjne materiały reklamowe
  • inne strony - strony konkurencji, strony, które do Ciebie przemawiają
Im więcej informacji - tym efekty będą bardziej dopasowane do Twoich potrzeb. I właśnie takich informacji jako Hurt Reklamy oczekujemy!

KROK 2: WYBÓR WYKONAWCY I TECHNOLOGII

Najbardziej przemyślane koncepcje i wyrafinowane projekty rozbijają się na kluczowym elemencie: wdrożenie! Dlatego warto przyłożyć się do wyboru wykonawcy. Może to być Hurt Reklamy - ale może to być też inna firma.

Co sprawdzić:
  • strona internetowa wykonawcy - powinna być co najmniej przyzwoita, to jest w pewnym sensie próbka możliwości wykonawcy
  • portfolio - sprawdź czy zrealizowane prace faktycznie funkcjonują pod domenami klientów i kto jest wpisany jako ich wykonawca
O co pytać:
  • określenia technologii - czy strona będzie realizowana na elementach open source czy kodzie własnym wykonawcy; oba warianty mają swoje wady i zalety - tak długo jak jesteś świadomy co niesie ze sobą kod własny wykonawcy wszystko jest OK
  • responsywność - w dobie urządzeń mobilnych to absolutny standard
  • szybkość - w jakim czasie strona będzie się otwierać
  • kompatybilność - dla jakich przeglądarek i systemów zapewnione jest prawidłowe wyświetlanie strony
  • SEO - czy strona umożliwia łatwą optymalizację do potrzeb pozycjonowania
  • szkolenie - czy w cenie uwzględniono szkolenie z obsługi strony?
  • ramy czasowe - projekt strony głównej, projekt strony głównej z podstronami, wersja beta, wersja finalna
  • prawa autorskie majątkowe - czy są przekazywane przez wykonawcą
  • liczba projektów i poprawek - nikt nie pracuje za darmo, ale warto określić ile projektów i poprawek w projektach gwarantuje wybrany wykonawca
  • zakres i specyfikacja prac - pełne zestawienie co zostanie zrobione; istotnym elementem jest ustalenie kto jest odpowiedzialny za wprowadzanie treści
  • ceny - całkowita cena strony w uzgodnionym zakresie oraz zasady wyceny prac dodatkowych
Jeśli nie masz doświadczeń we współpracy z tą firmą - warto pomyśleć o umowie, która uporządkuje wszystkie ustalenia i nada im wiążący charakter.

KROK 3: PROJEKT GRAFICZNY

W pierwszym etapie określiliśmy co chcemy zamówić. W drugim - kto i w jaki sposób ma to wykonać. Czas zabrać się za realizację! Doświadczony wykonawca podzieli ten proces na etapy wymagające akceptacji klienta:
  • wireframe - czyli szkicowy / poglądowa organizacja strony (etap opcjonalny)
  • projekt strony głównej - projekt strony głównej uwzględniający typografię i kolorystykę
  • projekt strony głównej z podstronami - projekt strony głównej razem z podstronami
W sensownie zorganizowanym procesie tworzenia strony po akceptacji klienta projekt graficzny jest "zamrożony" do czasu jej wdrożenia. W przeciwnym razie poprawki mogą bardzo zakłócić tworzenie strony. Dlatego daj sobie nieco czasu na ocenę i refleksje.

KROK 4: WDROŻENIE

Etap na którym wykonawca zbiera wszystkie otrzymane informacje i zaakceptowane projekty, zamienia je w stronę o uzgodnionym wyglądzie i funkcjonalności. Na tym etapie zaangażowanie klienta jest minimalne. Niektórzy wykonawcy przekazują klientowi częściowe efekty prac do konsultacji - inni nie. Zależy to również od skali złożoności projektu.

KROK 5: TESTY, POPRAWKI, ZMIANY

Wykonawca oddaje nam stronę do sprawdzenia. Klikamy, oglądamy w różnych przeglądarkach, na różnych urządzeniach, testujemy zamówioną funkcjonalność. I zgłaszamy:
  • poprawki - czyli elementy, które nie funkcjonują jeszcze idealnie, tak jak były zaprojektowane
  • zmiany - elementy, które wprowadzają modyfikacje do zaakceptowanych projektów lub rozszerzają funkcjonalność względem uzgodnionej specyfikacji; te elementy są z reguły dodatkowo płatne

REKOMENDACJA

  • przygotuj się i opracuje niezbędne informacje (Krok 1)
  • znajdź sprawdzonego wykonawcę godnego zaufania, ustal warunki współpracy (Krok 2)
  • współpracuj przy projekcie graficznym, daj sobie czas na oceną i akceptacje (Krok 3)
  • w ramach uzgodnionego czasu bądź cierpliwy i pozwól pracować (Krok 4)
  • sprawdź i dopracuj stronę wspólnie z wykonawcą (Krok 5)
Nie zapomnij potem o takich elementach jak pozycjonowanie strony! Strona sama z siebie nie zarobi wiele!
Nazwa

3D agencja marketingowa agencja reklamowa Bax Billboard biuro brief CI copywriting design Dibond druk wizytówek drukarnia wielkoformatowa Eventu Forma reklamy formatkami plexi. fototapeta gadżety reklamowe Grafiką pojazdową identyfikacja wizualna Jeżdżące billboardy kalendarz kampania mailingowa kartki okolicznościowe kartki świąteczne kaseton LED kaseton reklamowy Kasetony reklamowe klient klientów Koncert koszulka reklamowa laminowanie liter 3D litery 3D Litery blokowe litery podświetlane litery przestrzenne Litery ze styroduru logo logo 3d logo rotor Logo ze styroduru logotyp mail reklamowy mailing marketing merchandising multimedia nadruk na koszulkach naklejka naming obrotnica reklamowa oklejanie oklejanie aut oklejanie pojazdów oklejanie samochodów oklejanie ścian oklejanie witryn Oklejenie samochodów organizacja oznakowanie elewacji pendrive firmowy pleksi ploter drukujący polecane pomysł poznań prace montażowe prezentacja Prezentery Prezentery witrynowe produkcja reklam produkty reklamowe projekt graficzny projekt logo pylon pylon reklamowy qr QR Code realizacja realizacje referencje Reklam przestrzennych ze styroduru reklama reklama 3D reklama mailowa reklama na aucie reklama nietypowa reklama rotacyjna reklama świetlna reklama wielkoformatowa Reklamy świetlne Roland roll up. baner reklamowy sklep internetowy social media stand promocyjny stock stoisko targowe strona internetowa strona www strony internetowe strony www Szyld reklamowy ściana ekspozycyjna ścianka pop-up t-shirt tablice informacyjne tablice reklamowe Tabliczka przydrzwiowa tabliczki technologia USB witryna witryna internetowa Witryna sklepowa wizerunek wizualizacja zewnętrzna wizytówka współczesne wnętrza zdjęcia zlecenia nietypowe
false
ltr
item
Hurt Reklamy - reklama która działa!: Strona internetowa - 5 kroków
Strona internetowa - 5 kroków
Hurt Reklamy - reklama która działa!
http://blog.hurtreklamy.pl/2014/05/strona-internetowa-5-krokow.html
http://blog.hurtreklamy.pl/
http://blog.hurtreklamy.pl/
http://blog.hurtreklamy.pl/2014/05/strona-internetowa-5-krokow.html
true
5028162874398168667
UTF-8
Nie znaleziono postów ZOBACZ WSZYSTKIE Czytaj więcej Odpowiedz Anuluj odpowiedź Usuń Strona główna STRON POSTÓW Zobacz wszystkie POLECANE DLA CIEBIE ETYKIETA ARCHWIUM Szukaj WSZYSTKIE POSTY Nie znaleziono postów zgodnych z zapytaniem Back Home Niedziela Poniediałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Nie Pon Wt Śr Czw Pt Sob Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień Sty Lut Mar Kwi Maj Cze Lip Sie Wrz Paź Lis Gru prze chwilą 1 minutę temu $$1$$ minut temu 1 godzinę temu $$1$$ godzin temu Wczoraj $$1$$ dni temu $$1$$ tygodni temu ponad 5 tygodni temu Obserwujący Obserwuj ZAWARTOŚĆ ZABLOKOWANA Udostępnij by odblokować Zaznacz cały kod Skopiuj cały kod Cały kod został skopiowany do schowka Nie udało się skopiować kodu / tekstu - proszę użyć skrótu [CTRL]+[C] aby skopiować