W natłoku informacji trzeba szukać nowych sposobów na przebicie się z własnym przekazem. Właśnie oklejanie samochodów to sposób skuteczny i niedrogi.
Choć oklejone auta można spotkać dziś nawet w niewielkich miasteczkach, nadal jest to stosunkowo mało popularna forma reklamy. Dzięki temu jednak pozostaje skuteczna: odsetek „jeżdżących reklam” jest na tyle niski, że dobrze przygotowany samochód przyciąga wzrok i dłużej pozostaje w pamięci. „Przygotowanie” jest tu jednak słowem-kluczem: aby reklama działała jak należy, musi zostać zaprojektowana w sposób przemyślany!
Oklejanie samochodów - dobry projekt reklamy
Niezależnie od tego, czy samochód stoi, czy jedzie, niewiele osób zwróci na niego uwagę na dłużej niż kilka sekund – dlatego pierwsze wrażenie jest kluczowe. Nie dość, że reklama musi zainteresować, to na dodatek powinna błyskawicznie przekazać to, co najważniejsze: rodzaj reklamowanego produktu czy usługi, a także nazwę sprzedawcy. Należy więc unikać informacyjnego przesytu, drobnego tekstu czy niepotrzebnych detali. Nie należy zmuszać odbiorcy do wczytywania się w reklamę; powinna ona być prosta i zrozumiała na pierwszy rzut oka.
Nasze projekty graficzne reklam są zawsze przygotowywane z myślą o tym, by wyróżnić klienta; chcemy sprawić, że stanie się dostrzegalny. Kluczem do sukcesu jest kreatywność naszych projektów graficznych. Przykładowo: zmieniamy kolor nie tylko samej karoserii, ale również felg, jak w przypadku samochodu marki Mini należącego do firmy Hicron. Co ciekawe, nawet tak pomysłowe oklejanie nie jest kosztowne. Dlaczego?
Tanie oklejanie samochodów firmowych
Choć reklamy na samochodach wyglądają na malowane, w rzeczywistości są oklejone niedrogą, wyrazistą, a przy tym wytrzymałą folią reklamową. W najprostszym wariancie okleja się tylko niewielkie fragmenty karoserii, zaś w najbardziej złożonym stosowane jest bardziej skomplikowane pełne wyklejenie. Warstwa folii jest nakładana ręcznie, co zajmuje od kilkunastu minut do kilku godzin.
Oklejanie samochodów firmowych może być tanie! Wystarczy już 100 zł, aby oznaczyć samochód w ciekawy i estetyczny sposób. Co więcej, jest to proces odwracalny: naklejkę można usunąć, gdy zmieni się oferta lub identyfikacja wizualna firmy.
Reklama w ruchu
Reklama na samochodach jest skuteczna, ponieważ pozostaje w ruchu. Właściciel oklejonego pojazdu nie musi szukać dobrej lokalizacji na ekspozycję ani liczyć na to, że ktoś spojrzy we właściwe miejsce. Jednocześnie z każdą podróżą zwiększa zasięg swej reklamy - bez żadnych dodatkowych kosztów może dotrzeć do odbiorców w sąsiednich miastach lub województwach.
Biorąc pod uwagę stosunek kosztów do korzyści, oklejanie samochodów jest jedną z najbardziej opłacalnych nowoczesnych form marketingu.
Czas na mobilną reklamę Twojej firmy!
Czas na mobilną reklamę Twojej firmy!