KARTKA ŚWIĄTECZNA DO ZNUDZENIA?
Kartki traktowane są powszechnie jako gest świątecznej kurtuazji i szybko trafiają na stertę im podobnych kurtuazji. Te same motywy - Mikołaj, choinka, gwiazdka, kurczaczek, pisanka... Te same frazesy - wesołych, ciepłych, bogatego gwiazdora i wszechobecne Alleluja!. Kartki szybko spotyka ten sam los - to znaczy ten sam kosz. Realny albo wirtualny.CZAS NA CIEKAWĄ KARTĘ OKOLICZNOŚCIOWĄ!
I tu pojawia się zadanie dla Ciebie - albo dla Hurtu Reklamy - wymyślić kartkę świąteczną lub okolicznościową która:- nie zginie w tłumie
- wywoła uśmiech :-D
- zawiśnie na korkowej tablicy
- zostanie w pamięci
- będzie dopasowana do firmy i jej charakterystycznej komunikacji
KILKA SPOSOBÓW NA SKUTECZNOŚĆ
Jak to osiągnąć? To wcale nie takie trudne:- humor - niezawodny - bo każdy lubi się śmiać, ale nie do każdej firmy pasuje humorystyczny ton kartki
- intrygujący projekt graficzny - w atmosfera niedopowiedzeń; zupełnie jak z filmem - zapamiętamy nie ten film, który dał nam wszystkie odpowiedzi, lecz ten, który pozostawił pytania
- wykonanie - nietypowy kształt, materiał o interesującej w dotyku fakturze, druk jak kameleon opalizujący w świetle.
- interaktywna rozrywka - połączenie technologii internetowych z ciekawym pomysłem
CZAS NA REALIZACJĘ!
Oczywiście wszystkie przełomowe pomysły trzeba urealnić by były w zgodzie z identyfikacją wizualną firmy, budżetem... Najciekawsze pomysły powstają pod wpływem konkretnych zadań, a planowanie świątecznej kampanii trzeba zacząć gdy nikt jeszcze nie myśli o zimie. Dzięki temu wiele działań można połączyć - kartki świąteczne, upominki dla klientów, kalendarze firmowe, imprezę wigilijną dla pracowników, elementy świątecznej adaptacji logo, siedziby firmy, strony internetowej itd.Hurt Reklamy to świetny asystent Świętego Mikołaja, Zająca i wszystkich innych super bohaterów! :-)