Identyfikacja wizualna firmy to marketingowa podstawa do rozpoczęcia budowania marki. Logo firmowe - czyli sygnet i logotyp - jest absolutną podstawą tej identyfikacji. Gospodarstwo ogrodnicze być może nie kojarzy się z wielkim marketingiem. Ale właśnie dlatego zbudowanie rozpoznawalnej dla klientów marki jest warte wysiłku - w ten sposób firma odróżnia się od całości.
Tym razem Hurt Reklamy przygotował projekt graficzny logo dla firmy Żylińscy. Klientowi rekomendowaliśmy żywe, świeże kolory i lekką w formie wyrazu konwencje. Dodatkowo za cel postawiliśmy sobie nawiązanie do głównego przedmiotu działalności - produkcji Gerbera. Powyżej efekt w postaci wizytówki - która dla dodatkowego efektu została wydrukowana na cienkim PCV. W tej branży wizytówka musi być szczególnie odporna! Czas na projekt lub odświeżenie logo Twojego biznesu - czas na Hurt Reklamy!
Tym razem Hurt Reklamy przygotował projekt graficzny logo dla firmy Żylińscy. Klientowi rekomendowaliśmy żywe, świeże kolory i lekką w formie wyrazu konwencje. Dodatkowo za cel postawiliśmy sobie nawiązanie do głównego przedmiotu działalności - produkcji Gerbera. Powyżej efekt w postaci wizytówki - która dla dodatkowego efektu została wydrukowana na cienkim PCV. W tej branży wizytówka musi być szczególnie odporna! Czas na projekt lub odświeżenie logo Twojego biznesu - czas na Hurt Reklamy!