Przychodzi Klient do agencji reklamowej Hurtu Reklamy i informuje, że chce zmienić wygląd zewnętrzny swoich placówek usługowych. Tak zwykle zaczyna się "zabawa" w kreowanie wizualizacji zewnętrznej punktu handlowego, które jest częścią tzw. merchandisingu. Przy tego typu zleceniach trzeba wziąć pod uwagę wiele czynników, które ostatecznie stworzą atrakcyjną dla oka i przyciągającą całość, dlatego też zawsze kompleksowo podchodzimy do tematu proponując Klientowi wykonanie nie tylko kasetonu reklamowego ale i całego systemu ekspozycji informacji w tym tablic informacyjnych z godzinami otwarcia.
Możliwości jest wiele. Logo Klienta niewątpliwie jest bazą wizualizacji zewnętrznej. Jego kolorystyka w większości przypadków przekłada się na graficzne elementy aranżacji. Każda z barw wchodzących w skład kolorystyki logo ma też swoją symbolikę oraz wywołuje konkretne skojarzenia i emocje. W zleceniu widocznym na zdjęciu widzimy barwy pomarańczową i niebieską kojarzące się z przedsiębiorczością i powagą. Są to odpowiednie skojarzenia dla firmy działającej w branży nieruchomości. W przygotowaniu wizualizacji zewnętrznej punktu handlowego wzięliśmy też pod uwagę otoczenie w jakim się on znajduje a także kolorystykę fasady samego budynku. Skorzystaliśmy też dodatkowo z bardzo prostego zabiegu jakim jest wprowadzenie do projektu przyjemnej dla oka symetrii. W naszym projekcie zachowaliśmy umiar unikając jednocześnie nudy. Takie połączenie jest gwarancją naszego sukcesu i satysfakcji ze strony Klienta.
Możliwości jest wiele. Logo Klienta niewątpliwie jest bazą wizualizacji zewnętrznej. Jego kolorystyka w większości przypadków przekłada się na graficzne elementy aranżacji. Każda z barw wchodzących w skład kolorystyki logo ma też swoją symbolikę oraz wywołuje konkretne skojarzenia i emocje. W zleceniu widocznym na zdjęciu widzimy barwy pomarańczową i niebieską kojarzące się z przedsiębiorczością i powagą. Są to odpowiednie skojarzenia dla firmy działającej w branży nieruchomości. W przygotowaniu wizualizacji zewnętrznej punktu handlowego wzięliśmy też pod uwagę otoczenie w jakim się on znajduje a także kolorystykę fasady samego budynku. Skorzystaliśmy też dodatkowo z bardzo prostego zabiegu jakim jest wprowadzenie do projektu przyjemnej dla oka symetrii. W naszym projekcie zachowaliśmy umiar unikając jednocześnie nudy. Takie połączenie jest gwarancją naszego sukcesu i satysfakcji ze strony Klienta.