![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgdJ3LyNF7tMI8kEmMgpB-Br1U59Ld6amoT33ouxuiJ6f7BQAIuHbHZivcXKPfoPXBw4Th9ckwL5XuIDcj0VWbfEBU3L0nGK9ZNkdAlMW6nsl-AspksEQkfQP89zz_uDjvWtooMUAYpUq_x/s320/geopol+komorniki.jpg)
Jeżeli interesuje cię atrakcyjna forma reklamy o dużym zasięgu oddziaływania wybierz reklamę wielkoformatową czyli popularny billboard. Jest to świetne medium reklamowe. Wymaga lapidarności i inteligencji. Reklama zewnętrzna stanowi atrakcyjną opcję dzięki możliwości ustalania jej zasięgu geograficznego oraz wyjątkowo niskim kosztom w przeliczeniu na jedną osobę spośród wszystkich objętych oddziaływaniem. Billboardy zawierają w sobie wszystko, co trzeba wiedzieć na temat tego, jak przykuć uwagę członków grupy docelowej, gdy znajdują się oni w ruchu. Dobrą stroną reklamy tego typu jest to, że jest ona zauważalna i że pobudza ludzi do rozmów o markach, zwłaszcza jeśli jest rzeczywiście ciekawa i atrakcyjna. Billboard jest skuteczną metodą prezentacji przesłania towarzyszącego marce oraz wyeksponowania marki w przestrzeni publicznej.