![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi2U3uILGrrSe-ERuMytwxZZ9QpE_uzgTvMFqfDThnc3wIrC7_u0ybt7jhY3-ph4ivHl_gZtvubTlKCkvfVhh7WXK4ZsRhyphenhypheneE-xlPaKrTAz-yA9glGW6duDpKlG6UQ5fIi1uqqNoot1nOLQ/s320/ulotka3_box.jpg)
Drogi przedsiębiorco, jeżeli boisz się, że wydasz pieniądze na ulotki, a nie przyniosą one dodatkowych klientów ten artykuł jest wart przeczytania. Jak sprawić, żeby Twoje ulotki nie tylko ładnie wyglądały, ale też zainteresowały potencjalnych klientów, a co najważniejsze sprawiły, że wydadzą u Ciebie swoje pieniądze? Czy pamiętasz jakąś ulotkę, którą kiedyś dostałeś? I czy kiedykolwiek dzięki takiej ulotce coś kupiłeś? Prawdopodobnie nie. To dlatego, że większość ulotek tworzona jest wyłącznie przez grafików. A sama grafika to zbyt mało, aby skutecznie zachęcić klienta do kupienia jakiegoś produktu lub usługi.
Ulotki składające się niemal wyłącznie z elementów graficznych rzeczywiście przyciągają uwagę, ale tylko na kilka sekund... A po chwili ulotka ląduje w koszu. Zanim zlecisz zaprojektowanie ulotki dla twojej firmy, upewnij się, że to co dostaniesz to nie tylko grafika, ale również tekst. Pomimo rozwoju tego całego internetu, nadal jest mnóstwo branż, w których tradycyjna ulotka pozostaje najlepszym narzędziem marketingowym. Jest tania w produkcji, można ją zrobić szybko (reagując np. na nagłe wydarzenie na rynku) i celować nią w konkretnych odbiorców.
.
.